RSS

Openhartig

12 mrt

Definitie van openhartig:

Gevoeglijk naamwoord, eerlijk en gemakkelijk pratend over gevoelens die erg persoonlijk zijn…. Synoniem: vrijmoedig

Openhartig

Gulhartig, mededeelzaam, ongekunsteld, ongeveinsd, open, oprecht, rechtuit, rond, rondborstig, spraakzaam, straight, vrijgevig, vrijmoedig.

Afgelopen week schreef ik hier een blog over best wel privé dingen, die mij en ons overkomen zijn.

Was voor mij eigenlijk niet raar om dat hier te delen, reacties vond ik ook fijn die ik op de post kreeg.Echter de volgende dag op mijn werk kreeg ik de opmerking.

Tjonge wat heb jij allemaal op facebook gezet Sjors, daar onder zat een vraag/toon die mij meer deed dan ik dacht, dit was namelijk een reactie die face to face was, en niet via een beeldscherm.

Heb daarna uitleg gegeven, dat als ik niet schrijf, ik geen rust heb in mijn hoofd en het niet meer overzie.

Vanavond maar is de definitie van openhartig opgezocht, en ja, dat ben ik ten voeten uit.Spijt van mijn eerdere blog nee, volgende keer beter opletten wat ik schrijf, ook daar zeg ik nee op…

Dit is ik, ik is

Sjors

 

 
5 reacties

Geplaatst door op 12 maart 2012 in Uncategorized

 

Tags: ,

5 Reacties op “Openhartig

  1. tinkerbel25

    12 maart 2012 at 20:21

    En zo hoort t!!

    Trots en respect. Maar dat wist je al.
    Xxx

     
  2. Marie

    12 maart 2012 at 20:43

    Heej, zolang je geen openhartigheden over je werk schrijft mag je gewoon schrijven wat je wil hoor, ik kan het weten! Wie schrijft, die blijft!
    Het lucht zo ontzettend op!

     
  3. Ruben

    12 maart 2012 at 22:12

    Hey George,

    Je moet ook gewoon jezelf blijven!
    Schijt aan wat iedereen van je denkt!
    Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt!

     
  4. marcelstoeltie

    13 maart 2012 at 02:27

    Of ze vinden het leuk, of niet. Jij schrijft wat jij wilt, en daar heeft niemand ook maar iets mee te maken! Anders moeten ze maar mijn blog lezen met de titel Zeg eens… Of vele andere blogs die er over zijn!

     

Plaats een reactie